joi, 4 noiembrie 2010

Petru Alexe si-a dat demisia din PDL si din Consiliul Local

Demisia a fost anuntata printr-o scrisoare deschisa al carei continut il reproducem integral.


COMUNICAT DE PRESĂ

„Scrisoare deschisă…
către PDL Galaţi
şi un Post scriptum pentru PRIMAR”


De astăzi, 4 noiembrie 2010, subsemnatul ALEXE PETRU consilier local PDL demisionez din Partidul Democrat Liberal şi, implicit, din toate funcţiile pe care le-am deţinut  în acesta.
Îmi pare rău să constat că nu mai regăsesc nimic din ideologia democrată sau, dacă vreţi, democrat liberală în acest partid şi, în mod special, la filiala Galaţi.
Poate că am întârziat cam mult acest gest, dar am crezut, cu încăpăţânare, în forţa respectării unor principii şi asta din pricina vocaţiei mele ştiinţifice.
De fiecare dată am încercat să apăr principii în care nu mai crede aproape nimeni, şi mai cu seamă, cei din partidul meu.
Nu mai recunosc în jurul  meu colaboratori, prieteni, aliaţi sau, dacă vreţi, colegi de echipă.
Mă simt stingher când eu vorbesc de măria sa „adevărul”, iar ceilalţi vorbesc despre măria sa „banul”, „interesul”, „poziţia” sau „trocul”.
Nu cred că PDL Galaţi se află pe drumul bun.
Prea multe furtuni, prea mulţi farseuri, prea multă minciună (sau… ocolire a adevărului).
Doresc colegilor mei din PDL Galaţi şi din ţară să se trezească şi să se întoarcă la oameni.


Post scriptum domnului PRIMAR

1.        Cereţi-vă afară domnule Primar, sunteţi o frână şi aţi fi şi o glumă dacă n-ar fi de plâns vârsta dumneavoastră interioară.
2.        Învăţaţi, măcar la bătrâneţe, să respectaţi legile.
3.        Să nu credeţi că puteţi dormi de acum liniştit cu poza domnului Florin Melinte sub pernă (copilul dumneavoastră de suflet, căruia îi iertaţi şi plătiţi toate ilegalităţile…) pentru că datele pe care le posed le voi da publicităţii.
4.        Vă doresc să aveţi parte de linişte… şi nu uitaţi: cereţi-vă afară domnule Primar!
5.        Un referendum ar fi trist.

Prof.dr.ing. Petru ALEXE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu